Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. 
Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht aan ons door te geven.
Dit kan per e-mail, via het contactformulier en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Waneer een artikel in aanmerking komt voor garantie zullen wij het artikel vervangen of repareren. 

Echter is het zo dat bij het niet constateren van de klacht of als er vanwege gebruiksschade of fysieke schade geen garantie is, wij in deze gevallen uit service oogpunt wel de kosten voor het retourneren maar niet de kosten van het opnieuw verzenden op ons nemen.

Onze gegevens:         

Originalshop.nl
Handelsweg 32
9482 WE Tynaarlo
Nederland

email : info@originalshop.nl

Telefoon (werkdagen 9:00 - 17:30) : 0592 - 209 191

            

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Originalshop bij is aangesloten..

Tevens kunnen consumenten hun klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.