Kijk bij onze openingstijden voor de afwijkingen in verzending rond de voorjaarsfeestdagen.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Echter is het zo dat bij het niet constateren van de klacht of als er vanwege gebruiksschade of fysieke schade geen garantie is, wij in deze gevallen uit service oogpunt wel de kosten voor het retourneren maar niet de kosten van het opnieuw verzenden op ons nemen.

Onze gegevens:         

Originalshop.nl
Handelsweg 32
9482 WE Tynaarlo
Nederland

email : info@originalshop.nl

Telefoon (werkdagen 9:00 - 17:30) : 0592 - 209 191

            

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Originalshop bij is aangesloten.