I.v.m. een eerdere sluiting op vrijdag 22 september worden worden zendingen vanaf 15.00u op vrijdag, maandag 25 september verzonden

Verzending en ontvangst

Zodra je bestelling in ons systeem is doorgevoerd zal deze direct door onze logistieke afdeling worden afgehandeld. Wij streven ernaar om je bestelling binnen 1-werkdag bij je thuis af te leveren. Dit geldt voor alle producten welke in ons eigen magazijn op voorraad liggen.

Gratis afhalen is mogelijk voor de artikelen die in ons eigen magazijn op voorraad liggen.
 
De levertijd kan verschillen per product, deze staat bij het product zelf aangegeven.
In veel gevallen geldt, op werkdagen voor 20:00u besteld, de volgende dag in huis.  
 
 Daglevering

Jouw bestelling dragen wij over aan Post NL voor de bezorging. Hiervan ontvangt u van ons een mail met track en trace gegevens. Wanneer je niet thuis aanwezig bent bij de eerste bezorgpoging, wordt de zending bij de buren of een afhaalpunt afgeleverd.  Dit zal zichtbaar zijn in de track en trace. Mocht je het pakket niet hebben ontvangen dan horen wij dit graag na 2 bezorgdagen. Op de 5e dag na verwachte aflevering kunnen wij helaas geen onderzoek meer starten bij de vervoerder.
Komt het toch niet uit dat je pakket thuis wordt bezorgd? Kies dan alsnog voor een afhaalpunt. Check in de app of op het web of dit mogelijk is voor jouw pakket. Vóór 22.00 uur kun je een keuze maken waar en wanneer je jouw pakket wilt ontvangen.
Mocht de zending aan je worden aangeboden met duidelijke schade aan de omdoos, dan adviseren wij je de zending te weigeren en contact met ons op te nemen. Wij zullen zorg dragen voor een herzending met onbeschadigd product.

Pakketten die niet bezorgd kunnen worden, door de ontvanger geweigerd, of niet binnen 7 dagen worden opgehaald bij afhaalpunt, worden retour gestuurd naar Originalshop. Voor deze wijze van retour sturen rekent Originalshop vanaf 1 januari 2020 achteraf €6 retourkosten. Indien het pakket op normale wijze wordt ontvangen en vervolgens retour wordt verstuurd zijn de reguliere afspraken van toepassing (kosten €3,95).

Mocht je na ontvangst alsnog schade constateren of spijt hebben van jouw aankoop dan vind je de te volgen stappen onder het stukje “retourproces”.
Wat in geval van schade aan je artikel/pakket? Maak zowel van de verpakking als het artikel duidelijk foto' s en stuur deze per mail naar info@originalshop.nl
Let op: Fysieke schade dient binnen 48 uur na ontvangst aan ons gemeld te worden. Zie hiervoor het retourproces.