verzending

Verzendinformatie 

Zodra je bestelling in ons systeem is doorgevoerd zal deze direct door onze logistieke afdeling worden afgehandeld. Wij streven ernaar om je bestelling binnen 1-werkdag bij je thuis af te leveren. Dit geldt voor alle producten welke in ons eigen magazijn op voorraad liggen.

Gratis afhalen is mogelijk voor de artikelen die in ons eigen magazijn op voorraad liggen.
 
De levertijd kan verschillen per product, deze staat bij het product zelf aangegeven.
In veel gevallen geldt, op werkdagen voor 20:00u besteld, de volgende dag in huis.  
 
 Daglevering
 Gratis afhalen

Jouw bestelling dragen wij over aan Post NL voor de bezorging. Hiervan ontvangt u van ons een mail met track en trace gegevens. Wanneer je niet thuis aanwezig bent bij de eerste bezorgpoging, wordt de zending bij de buren of een PostNL punt afgeleverd en bij de geadresseerde wordt een kennisgeving achtergelaten. 
Komt het toch niet uit dat je pakket thuis wordt bezorgd? Kies dan alsnog voor een PosNL-punt. Check in de app of op het web of dit mogelijk is voor jouw pakket. Vóór 22.00 uur kun je een keuze maken waar en wanneer je jouw pakket wilt ontvangen.
Mocht de zending aan je worden aangeboden met duidelijke schade aan de omdoos, dan adviseren wij je de zending te weigeren en contact met ons op te nemen. Wij zullen zorg dragen voor een herzending met onbeschadigd product.

Pakketten die niet bezorgd kunnen worden, door de ontvanger geweigerd, of niet binnen 7 dagen worden opgehaald bij een Parcelshop, worden retour gestuurd naar Originalshop. Voor deze wijze van retour sturen rekent Originalshop vanaf 1 januari 2020 achteraf €5  retourkosten. Indien het pakket op normale wijze wordt ontvangen en vervolgens retour wordt verstuurd zijn de reguliere afspraken van toepassing.

Mocht je na ontvangst alsnog schade constateren of spijt hebben van jouw aankoop dan vind je de te volgengende stappen onder het stukje “retourproces”. Let op: Fysieke schade dient binnen 48 uur na ontvangst aan ons gemeld te worden.